#1 2011-08-29 22:12:39

brzezik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-12-15
Posty: 356

spotkanie organizacyjne

Zapraszam w środę- 31.08 na spotkanie organizacyjne dotyczące działalności Stowarzyszenia przez najbliższe miesiące.
Mile widziane osoby, które posiadają klucze od obiektów wspinaczkowych!
Proponuję spotkać się w baszcie o godz. 19.30.

Offline

 

#2 2011-08-30 10:23:01

 marcinm

Użytkownik

1244382
Zarejestrowany: 2011-05-12
Posty: 28

Re: spotkanie organizacyjne

no to do zobaczenia

Offline

 

#3 2011-08-30 14:51:00

 ziemowit.g

Użytkownik

11098929
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2010-03-08
Posty: 119

Re: spotkanie organizacyjne

Niestety mam drugie zmiany więc nie mogę uczestniczyć.
Chyba jakieś sprawozdanie pojawi się na forum? Do zapoznania się dla zainteresowanych

Offline

 

#4 2011-08-30 18:52:18

 rogal

Użytkownik

4232791
Skąd: przylesie
Zarejestrowany: 2010-03-22
Posty: 47

Re: spotkanie organizacyjne

ale termin 31 sierpnia są uroczystości związane z upamiętnieniem ofiar zbrodni lubińskiej z 1982 roku "Marsz z oblężonego miasta" także może po tym pójdziemy do baszty? bytłoby dobrze jakbyśmy sie tam pokazali
http://www.facebook.com/event.php?eid=145014158918704

Ostatnio edytowany przez rogal (2011-08-30 18:54:01)

Offline

 

#5 2011-08-31 00:19:43

Korzeński

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-08-10
Posty: 12

Re: spotkanie organizacyjne

Ja tez bede jak sie wyrobie

Offline

 

#6 2011-09-01 10:55:54

 wojtek

Użytkownik

7826966
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2011-02-10
Posty: 38

Re: spotkanie organizacyjne

Niestety nie mogłem przyjść. Możecie napisać co ustaliliście? W jakie dni będzie wspin w tym roku?

Offline

 

#7 2011-09-06 23:43:16

 ziemowit.g

Użytkownik

11098929
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2010-03-08
Posty: 119

Re: spotkanie organizacyjne

No napisze ktoś co było na zebraniu???
czy tylko linki na YT potraficie wklejać?

Offline

 

#8 2011-09-07 01:20:03

 marcinm

Użytkownik

1244382
Zarejestrowany: 2011-05-12
Posty: 28

Re: spotkanie organizacyjne

jutro Ci opowiem Ziem. Do 9tej

Offline

 

#9 2011-09-07 23:09:25

brzezik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-12-15
Posty: 356

Re: spotkanie organizacyjne

Spotkanie dotyczyło podziału obowiązków, zaplanowaniu kilku następnych zamierzeń oraz dyskutowaliśmy na temat porządku na kielichu,baszcie, odpowiedzialności za obiekt i Stowarzyszenie.
Wnioski z dyskusji:
- Stowarzyszenie jest dobrem wspólnym, a nie produktem (płacę i wymagam)!
- To co robicie (robimy) dla Stowarzyszenia, robicie dla siebie samych!
- posiadanie kluczy od obiektów wiąże się z odpowiedzialnością za nie i za sprzęt, a nie z prestiżem!W razie potrzeby zostaną zmienione zamki w kielichu, a klucze przydzielone jeszcze raz.

Zadania:
- Montaż tablic informacyjnych na baszcie i kielichu- odpowiedzialni Korzeński i Bombardier
- Stworzenie listy osób, które posiadają klucze od obiektów- Grzesiu Kraska
- Lista sprzętu, zeszyt wypożyczeń- Korzeński, Kępa
- Zakup gniazd 8 oraz śrub m8- Grzegorz Kraska
- Nawiercenie otworów pod chwyty i osadzenie gniazd- Marcin M., Korzeński
- Obicie nowych dróg- Brzezik ,Damian Poradowski
- SPRZĄTANIE KIELICHA+MALOWANIE 17-18.09- KAŻDY CZŁONEK STOWARZYSZENIA
- Farba- Marcin
- Drogi- Brzezik, Damian, Korzeński
Imprezy, przedsięwzięcia: Lawina, Wyjazdach 01.11 (Wszystkich Świetych) w Karkonosze na Pomnik Ofiar Gór i nocne zdobycie Śnieżki, Zawody dla Szkół Średnich. Zawody bulderowe w baszcie dla członków Stowarzyszenia, zajęcia dla niepełnosprawnych.

ZAWODY DLA SZKÓŁ ŚREDNICH- 23.09 (PIĄTEK) Miejsce:Kielich Konkurencja: na trudność
Zacznijcie truć o tym swoim nauczycielom, no i oczywiście jeżeli chodzicie do liceum to weźcie w nich udział!
Mamy trochę kasy na nagrody:)

Offline

 

#10 2011-09-07 23:10:27

brzezik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-12-15
Posty: 356

Re: spotkanie organizacyjne

Coś tam potrafimy oprócz wrzucania linków na yt

Offline

 

#11 2011-09-08 10:44:34

 ziemowit.g

Użytkownik

11098929
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2010-03-08
Posty: 119

Re: spotkanie organizacyjne

brzezik napisał:

Coś tam potrafimy oprócz wrzucania linków na yt

Tylko bez obrazy
Ale o to właśnie chodzi ... spotkanie było 10 dni temu a trzeba się dwa razy upomnieć o jakieś sprawozdanko.
A napisanie tego postu zajeło pewnie 5 min

Ale pewnie jak będzie konto na FB to wtedy będzie szybciej.
A teraz na poważnie:

W środę byliśmy z Marcinem M na kielichu wiercić te otwory, niestety pogoda nie dopisała i musieliśmy odpuścić. Drugie podejście w niedzielę (jeśli pogoda pozwoli)

Warto nadrukować jakieś ulotki "Kielichowe" tak do rozdawania ludziom przy okazji.
Przez łykend na lotnisku w trakcie festynu KGHM wiele osób podchodziło do nas i pytało o kielich i wspinaczkę fajnie jak byśmy mieli ulotkę z adresem stronki, forum, jakimś namiarem - coś w tym stylu.

Co do stronki to sprawa dalej stoi w miejscu. Nowa jeszcze nie działa a stara umarła już dawno.
Na forum jedynie linki na YT pojawiają się regularnie, reszta to lipa.
Odnośnie grupy ,którą chcielismy ruszyś z Grzesiem: Oboje pracujemy i nie zawsze pokrywają nam się zmiany, ale jesli chcemy się spotkać to zawsze nam się uda - ale chcemy!
Grześ robi wpis na forum, potem 10 wpisów ja też ,ja też, ja też a na końcu i tak jesteśmy sami we dwóch.
Tak było z tyrolką na początku sierpnia. Byłem Ja Grześ i Damian Z A według mnie jest to najlepszy sposób aby pokazać nasze Stowarzyszenie, ze coś się dzieje a przy okazji dobrze sie zabawić. Wiecie ile osób w soboty piknikuje na strzelnicy? Ile osób zainteresowało się " co się dzieje " i podchodziło pytać ?

Kilka razy była już propozycja zrobienia Tyrolki ,takiej właśnie rekreacyjnej dla Stowarzyszenia, grilek, slack, kto ma to rodzinkę by zabrał i co? D**a. Ale pewnie FaceBook będzie lepszy.

Dalej

brzezik napisał:

Zawody dla Szkół Średnich. Zawody bulderowe w baszcie dla członków Stowarzyszenia, zajęcia dla niepełnosprawnych.

Kaski, kaski, kaski ... miały być a nadal ich nie ma. Dwa miesiące minęły ,zaczął się rok szkolny ,we wtorek mam zebranie w szkole i pewnie pani uczycielka która przyprowadzała dzieci ze szkoły 12-ki w tamtym roku (szkolnym) znowu będzie pytać co dalej? Kilka razy mówiłem ,że chciała zorganizować w szkole sekcję wspinaczkową dla dzieciaków (odpłatnie) ale brak zainteresowania jakoś. Może sekcja wspinaczkowa na FB wypali?

brzezik napisał:

Spotkanie dotyczyło ... temat porządku na kielichu,baszcie, odpowiedzialności za obiekt i Stowarzyszenie.

Tego to już nawet nie chcę komentować ... w środę jak wszedłem rano na kielich to śmieci z kubła ąż się wysypały ... butelki po gorzale i tym podobne.

Pozostawiam bez komentarza.

Na koniec podsumowanie:)
Bardzo podobają mi się plany NASZEGO stowarzyszenia i chętnie będę uczestniczył ( w  miarę możliwośći) w realizacji zadań Proponuję po raz kolejny taki pikniczek jak pisałem wcześniej ... grilek slack, tyroleczka, dobra zabawa - może nawet tyrolka na wzgórzu Zamkowym? Ludzie zobaczą ,że coś się dzieje a my będziemy promować Kielich i dobrze się bawić przy okazji
Pozdrawiam.

Chyba ,że wolicie tyrolkę na FB albo na NK.pl

Offline

 

#12 2011-09-08 17:59:35

brzezik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-12-15
Posty: 356

Re: spotkanie organizacyjne

Ziemowit k**** mać!
Nie wszystko pojawia się na pstryknięcie Twojego palca!
Kaski=dotacja z UM=papierki,projekt=dostosowanie cen w projekcie do cen w sklepie
Skoro napisałem, że będą to będą.

STOWARZYSZENIE NA FACEBOOKU W CELACH MARKETINGOWYCH!!!
Każda ścinka w Polsce i większość klubów jest na facebooku!

Strona jest już praktycznie gotowa ale nie będziemy chyba popędzać kogoś kto robi to za darmo co?!
No chyba, że zrobisz to szybciej?

Post o grupie i jej, "zawiązaniu" w maju- "każdy ja tez, ja tez..."- praktyczne spotkanie w sierpniu.
Może trzeba było lepiej i szybciej się zorganizować?
Chęci to dużo, ale mogą nie wystarczyć.

Oboje z Grzesiem pracujecie, a myślisz, że ja nie pracuję i nie mam innych obowiązków?

Myślę, że pomysł z tyrolką, slackiem i grillem jest zajebisty...Tylko trzeba się konkretnie zorganizować!Konkretna data, godzina!
Propozycje i pomysły to nie wszystko...

Myślę, że warto się spotkać jeszcze raz (może niedziela 11.09 o godz.18?) i pogadać.

Offline

 

#13 2011-09-08 20:38:00

 kepaM

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-05-22
Posty: 39

Re: spotkanie organizacyjne

mi pasuje niedziela przyjde napewno nie wiem jak korzeński ale jak coś to mu wszystko przekaże.

Offline

 

#14 2011-09-09 00:38:51

 Motyl

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-11
Posty: 221

Re: spotkanie organizacyjne

Ja niestety pracuje od 17 do 24 w najblizsza niedziele. Na dodtek najwazniejsza wydarzenia (zawody dla szkol srednich, sprzatanie i malowanie kilicha) wypadaja wtedy kiedy jestem w Gracji chociaz chce nie bede mogl pomoc.

Ostatnio edytowany przez Motyl (2011-09-09 01:02:38)

Offline

 

#15 2011-09-09 11:00:25

 ziemowit.g

Użytkownik

11098929
Skąd: Lubin
Zarejestrowany: 2010-03-08
Posty: 119

Re: spotkanie organizacyjne

Zaraz, zaraz kolego Brzezik ... bez nerwów i wulgaryzmów OK?
Pisanie na forum (jak i czytanie) ma to do siebie, że czasami ciężko opisać tylko słowami dokładnie to co chciało by się powiedzieć.Tak? Czytając "pusty" tekst też czasami ciężko wczuć się w to co piszący chce przekazać.Tak?
Kiedy rozmawiamy osobiście używamy jeszcze gestów, mimiki, tonacji głosu, uśmiechamy się lub marzszczymy.Tak? Pisząc i czytając jesteśmy tego pozbawieni więc podchodźmy do tego z lekkim dystansem i bierzmy na to poprawkę a bedzie dobrze. Osobiście nie mam zamiaru nikogo obrażać czy coś. Forum jest od tego aby dyskutować ,wiec dyskutujmy. Jerśli na zebranie przychodzi 7 osób to chyba forum jest najlepszym miejscem aby wszelkie sprawy obgadać z jak największym gronem użytkowników.Tak?

Więc od początku - na spokojnie i bez nerwów

brzezik napisał:

Ziemowit k**** mać!
Nie wszystko pojawia się na pstryknięcie Twojego palca!
Kaski=dotacja z UM=papierki,projekt=dostosowanie cen w projekcie do cen w sklepie
Skoro napisałem, że będą to będą.

O kaskach rozmawialiśmy pod koniec czerwca, mamy prawie połowę września to jest prawie 3 miesiące ... kasków nie ma. Ripostując twoimi słowami: Skoro napisałem że będą - ale nadal nie ma, a 3 miesiące to nie pstryknięcie palca - przynajmniej dla mnie.
Teraz MOJE zdanie na ten temat: Biorąc się za organizowanie i promowanie Kielicha musimy pokazać sie z jak najlepszej strony. Zapraszajac na kielich dzieciaki musimy i biorąc od nich kasę musimy coś oferować w zamian. A mielismy dwa używane kaski dla dorosłych, które spadały dzieciakom z głów, w tym jeden zdezelowany, uwalany farbą i cementem z budowy. to napewno nie wygląda profesionalnie i nie działa na naszą korzyść. Były pieniążki, trzeba było te kaski kupić a mając pieniązki z dotacji kupilibyśmy kolejne dwa. i po kłopocie. To jest MOJE zdanie a Wy macie prawo się z tym nie zgodzić.
Efekt taki, ze tylko nerwy a kasków jak nie było tak nie ma


brzezik napisał:

STOWARZYSZENIE NA FACEBOOKU W CELACH MARKETINGOWYCH!!!
Każda ścinka w Polsce i większość klubów jest na facebooku!

Strona jest już praktycznie gotowa ale nie będziemy chyba popędzać kogoś kto robi to za darmo co?!
No chyba, że zrobisz to szybciej?

Nie nie zrobię tego szybciej bo kompletnie na tym się nie znam. wiem, że stronkę robi Damian Z i chwała mu za to. Chciałem jedynie zauważyc ,że działamy trochę chaotycznie i bez jakiegoś ustalonego planu. To, że będzie nowa strona nie podlega dyskusji, jesli były problemy ze starą stroną ( nie wiem jakie ale ponoć jakieś były - ukłon w stronę forum i przekazywania info )no to nie ma sensu tego ciągnąć. Ale MOIM zdanie (możecie się z tym nie zgodzić) powinniśmy ciągnąć starą stronę do czasu aż nie ruszy nowa. Znowu nerwy gadanie, bicie piany a strony nie ma. MOIM zdaniem, lepsza lipna strona niż bez strony Ludzie pytaja, a co mamy im mówić ? Gdzie mamy ich kierować? Mam każdemu dawać Twój prywatny nr. telefonu? Przez dwa dni festynu KGHM co najmniej 20 osób pytało mnie o stowarzyszenie i stronę na necie. Co mam takim ludziom mówić? Więc bez nerwów i boczenia się... Pragnę jedynie pokazać że WŁASNA strona jest potrzebna i powinna być naszym priorytetem. Własna Strona - nie jakieś Fejsboki i Naszaki ale strona Kielicha. Na NK i FB można się promować jak najbardziej ale to przy okazji - jeśli chodzi o podstawy - własna strona. Takie jest MOJE zdani.


brzezik napisał:

Oboje z Grzesiem pracujecie, a myślisz, że ja nie pracuję i nie mam innych obowiązków?

Myślę, że pomysł z tyrolką, slackiem i grillem jest zajebisty...Tylko trzeba się konkretnie zorganizować!Konkretna data, godzina!
Propozycje i pomysły to nie wszystko...

Doskonale zdaję sobie sprawe ,że nawet Ty masz obowiązki i inne zajęcia
Ale ... Biorąc na siebie prezesowanie Stowarzyszeniem nikt nie obiecywał Ci ,że będzie łatwo i przyjemnie.
Jeśli nie do Ciebie to do kogo mamy się zwracać we wszelkich sprawach? "Kielich" to nasze wspólne dzieło, wszyscy z niego korzystamy na tych samych prawach. Jedziemy na tym samym wózku wszyscy powinniśmy z "Niego" brać ale i dawać a bedzie OK. Ale to Ty jesteś prezesem, masz przywileje i obowiązki, chyba zdajesz sobie z tego sprawę? Po to oddałem głos na Ciebie (oraz na resztę zarządu oczywiści). Miał być nowy zarząd, młody, ambitny który pociągnie to wszystko do przodu. Miał być prezes który wszystkie pomysły pomoże zrealizować itp. itd. Propozycje i pomysły są więc do dzieła
MOIM zdaniem obecny Prezes jak i zarząd doskonale sprawóją swoje funkcje - szacun. Ale i krytyka też się należy i trzeba się z tym liczyć.Tak?

Wszystkie komentarze w powyrzszym tekście to tylko i wyłącznie MOJE zdanie, do którego mam prawo, więc je wypowiadam. Nikogo nie chciałem urazić czy oczernić więc jesli ktoś to tak odebrał - zapewniam,że nie miałem takiego zamiaru Bez nerwacji ludzie ... działajmy dalej

Ostatnio edytowany przez ziemowit.g (2011-09-09 11:04:10)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging Bielsko-Biala Hotele Pasadena